20 Şubat 2009 Cuma

Bisiklet ve Ben

Yaklaşık 2-3 yıldır ciddi anlamda bisiklet kullanıyorum. İş hayatım boyunca 25 yıl hiç bisiklet kullanmadım. Gerçekten büyük kayıpmış. Çünkü bisiklet beni gerçek anlamda sağlıklı yapan ve mutlu eden bir nesne oldu. Bacaklarıma kuvvet geldi, göbek namına birşey kalmadı, stresim kalmadı, farkındalığım arttı.
Gezi ve spor amaçlı bisiklet kullanıyorum. Aynı zamanda civar kasaba ve köylere artık arabamla değil bisikletle gidiyorum.
Daha önce birçok bisiklet gezisi yaptım. Bu gezilerimi sizlerle zamanla paylaşacağım.
Bisiklet kullanımı ülkemizde çok yaygın değil ve genellikle çocuk oyuncağı olarak görülüyor. Ben bu inanışı kendi adıma aştım. Bisikletin ne kadar zevkli bir araç olduğunu, insanın stresini azalttığını, sağlık kazandırdığını, tasarruf ettirdiğini v.s. ben öğrendim ve uyguluyorum.
Darısı herkesin başına...
Benim dağ bisikleti olarak kullandığım ve gezilerimde genellikle tercih ettiğim bisikletimin markası Corratec (alman) ve Delta bisiklet'ten almıştım. Bir de kısa mesafelerde bakkala, komşu kasabalara, köye v.s. giderken kullandığım eski bir şehir (city bike) bisikletim var.
Yaptığım bazı bisiklet gezi yazılarımı buradan okuyabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder